Spar tid og penge på dine betalinger

Der er måske nemmere og mere økonomiske måder at gøre det på. Kontakt os og få tjek på dine betalingsstrømme

Modtag betalinger med kort

Skal dine kunder kunne betale med kort i din butik eller webshop, så har du brug for en terminal i din butik og et betalingsmodul til din webshop eller app. Derudover skal du også have en indløsningsaftale.

Vi samarbejder med Worldline, der kan levere betalingsløsninger til både fysisk butik og webshop, så du får én samlet betalingsløsning fra én leverandør.

Kontakt din rådgiver for at høre mere eller klik her, for at blive kontaktet af Worldline.

MobilePay Erhverv

Modtag mobilbetaling fra over 4,3 millioner kunder. Det er nemt og hurtigt. Du kan vælge mellem flere forskellige MobilePay-betalingsløsninger. 

Læs mere på MobilePay erhverv

Startproblemer eller spørgsmål til MobilePay?

MobilePay Support sidder klar til at hjælpe dig på telefon 70 80 39 00.

Fi-kort

Sender du få opkrævninger ud? Og vil du ikke gøre det elektronisk? Så kan du med fordel bruge FI-kort. Du kan bestille FI-kort i banken, eller du kan f.eks. kopiere indbetalingskortet direkte på din faktura.

Dine fordele

  • check Kan bruges til alle former for indbetalinger
  • check Indbetalingerne går direkte ind på din konto og du kan følge dem i Netbank
  • check Se indbetalingerne på dine kontoudtog og på meddelelser fra PBS.

Elektronisk indbetalingskort

Vil du gøre det nemmere for dine kunder at betale regninger i Netbank? Så kan du med fordel indføre Elektronisk Indbetalingskort. På den måde modtager dine kunder regningerne direkte i deres netbank.

Dine fordele med elektronisk indbetalingskort

  • check Spar penge på at sende ud
  • check Spar tid på administration
  • check Alle indbetalinger kan identificeres 100%

Betalingsservice

Har du kunder, som du sender fakturaer ud til med faste intervaller? Så kan du både spare tid og penge med Betalingsservice. Tilmelder du dig Betalingsservice opkræves dine regninger automatisk. Og pengene går direkte ind på din konto.

Dine fordele 

  • check Spar tid på at administrere opkrævninger
  • check Spar penge på at sende ud
  • check Nemt at fakturere og kan evt. integreres med dit økonomisystem
  • check Få betalingerne til tiden.

Læs mere om betalingsservice her

Betalingsservice Web

Du vil gerne bruge Betalingsservice til at sende opkrævninger ud automatisk? Men du har ikke dit eget software? Så er Betalingsservice Web løsningen for dig. Det er en internetbaseret udgave af Betalingsservice, der er skabt specielt til mindre foreninger og virksomheder.

Fordele ved betalingsservice web

  • check Nem og sikker opkrævning
  • check Spar tid og penge på administration og udsendelse
  • check Kræver kun internetadgang for at brug
  • check Kan anvendes, uanset om dine kunder betaler med Betalingsservice eller Indbetalingskort.

Læs mere om betalingsservice web her

eFaktura

Har du brug for en totalløsning, hvor du både kan fakturere offentlige kunder, erhvervskunder og privatkunder elektronisk? Så kan du spare tid og penge ved at benytte eFaktura, som er en service, hvor du både kan sende og modtage fakturaer.

Fordele ved eFaktura

  • check En totalløsning til fakturering af alle kunder
  • check Mulighed for at outsource din fakturering
  • check Spar penge på at sende ud (papir, pakning og porto)
  • check Effektiv godkendelsesprocedure og elektronisk arkivering
  • check Automatisering af bogføring og godkendelse
  • check Automatisk indlæsning  af fakturaer i økonomisystemet.

Læs mere om eFaktura på Nets hjemmeside

Visma Acubiz


Nu kan din virksomhed håndtere alle medarbejderudgifter digitalt i ét system. Lige fra udlæg og køb på firmakort til kørte kilometer, fakturaer og meget mere.

Acubiz’ digitale løsning binder firmakort sammen med virksomhedens økonomisystem og inkluderer en all-in-one app til både web og telefon, som kan håndtere:

Fordele ved Visma Acubiz

  • check Udgifter - udlæg og køb på firmakort
  • check Kørsel – automatisk eller manuelt
  • check Tidsregistrering – timer, ferie og fravær
  • check Omkostningsfakturaer – automatisk og digitalt workflow
  • check Diæter – nem og hurtig registrering af rejsegodtgørelse
  • check Godkendelse – godkend alt i et smart overblik og meget mere

Løsningen gør det også lettere at overholde den nye lov om digital bogføringslov, som implementeres over en flerårig periode med start fra januar 2023.

Hvis din virksomhed gerne vil tilmeldes Acubiz eller I ønsker at høre mere om systemets mange muligheder, så udfyld kontaktformularen her.

keyboard_arrow_up