Nyheder

God rådgivning og skarpe priser giver tilfredse kunder

1. november 2017

Banken er netop tildelt ”Bedst i test” på bankpriser af Forbrugerrådets medlemsblad ”Tænk Penge”. Samtidig scorer kunderne også banken højt på kundetilfredshedsbarometret.

Der blæser positive vinde om Vestjysk Bank i øjeblikket. Banken er netop tildelt ”Bedst i test” på bankpriser af Forbrugerrådets medlemsblad ”Tænk Penge”'. Se resultaterne her. Men det handler ikke kun om gode priser. Kunderne scorer også banken højt på kundetilfredshedsbarometret. Vestjysk Bank ligger i top 3 i mybankers bankundersøgelse og vinder prisen for de mest tilfredse erhvervskunder i Finanssektorens Uddannelsescenters årlige kundebenchmark.

- Vi er både glade og stolte, fortæller adm. bankdirektør i Vestjysk Bank Jan Ulsø Madsen. Vores succes er resultatet af et langt og hårdt slid. Og hvis der er noget alle i Vestjysk Bank kan, så er det at slide. Vi har holdt næsen i sporet, og det giver pote nu.

- I Vestjysk Bank er den gode og personlige rådgivning den væsentligste parameter. Vi er klar over, at prisen også spiller en afgørende faktor i valg af bank. Med topplaceringen i ”Bedst i Test” på bankpriser understreger vi, at god rådgivning ikke betyder, at prisen samtidig skrues unødvendigt op, uddyber Jan Ulsø Madsen.

Høj kundetilfredshed

Vestjysk Bank topper i Finanssektorens Uddannelsescenters årlige kundebenchmark med den højeste kundetilfredshed hos erhvervskunder i gruppen store pengeinstitutter.

- Det er tredje år i træk, at vi vinder prisen for højeste kundetilfredshed blandt erhvervskunder i FUs kundebenchmark, siger Jan Ulsø Madsen, og også 3. år i træk, at vi ligger i den øverste top i mybankers bankundersøgelse. Vi er meget taknemmelige for den opbakning og tillid, vi møder hos vores kunder, både fra erhvervs- og privatkunder. Vi skruer nu endnu mere op for den kompetente og nærværende rådgivning.

- Allerede nu oplever vi en fornyet optimisme og tiltro til banken, der gør, at vi mærker en stor interesse for Vestjysk Bank fra såvel nye som tidligere kunder. Og i Vestjysk Bank er der ingen dumme spørgsmål. Hos os er der banksnak, der er til at forstå, og vi glæder os til at tale med mange nye kunder, slutter Jan Ulsø Madsen.

Se undersøgelserne her:

Bedst i Test

Mybanker

Finanssektorens Uddannelsescenter

Tilbage

keyboard_arrow_up