Nyheder
Har du fået MitID?
14. oktober 2022
Fra den 1. november 2022 kan du ikke længere bruge NemID til at logge ind på netbank, og du kan heller ikke godkende med NemID i Mobilbank.
96% af vores kunder har fået MitID og er allerede kommet godt i gang med at bruge den nye sikkerhedsløsning.
Fra den 1. november 2022 kan du ikke længere bruge NemID til at logge ind på netbank, og du kan heller ikke godkende med NemID i Mobilbank.
Er du en af de få, som endnu ikke har oprettet et MitID, vil vi opfordre dig til at gøre det hurtigst muligt.
Sådan får du MitID - privatkunder
Log på netbank med dit NemID og følg vejledningen ”NemID bliver til MitID”. Denne mulighed er dog kun åben til og med den 31. oktober 2022.
På www.mitid.dk kan du se dine øvrige muligheder for at få MitID.
Sådan får du MitID – erhvervskunder
Log på netbank med dit NemID og følg vejledningen ”NemID bliver til MitID”. Denne mulighed kræver, at du allerede har fået et privat MitID til din private Netbank. Det gælder uanset hvilken bank, du er privatkunde i. Denne mulighed er dog kun åben til og med den 31. oktober.
Har du endnu ikke et privat MitID, kan du stadig oprette et. På www.mitid.dk kan du se dine muligheder for at få MitID.
Har du behov for hjælp?
Så er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 80 10 70.