Nyheder

Har du fået MobilePay?

14. februar 2017

Med udgangen af februar måned kan du ikke længere modtage Swipp betalinger. Du skal i stedet oprette en MobilePay aftale.

Som vi tidligere har informeret om lukker Swipp med udgangen af 28. februar 2017. Du skal ikke selv foretage dig noget i forhold til at nedlægge din Swipp aftale, det sker helt automatisk.

Har du ikke allerede hentet MobilePay appen kan du gøre det via mobilepay.dk, hvor du også kan læse mere om alle fordelene ved MobilePay.

Er du erhvervskunde?

Hvis du er erhvervskunde, og ikke allerede har oprettet en MobilePay aftale, vil vi anbefale, at du gør det nu, så du fortsat kan modtage betaling fra dine kunder via en nem og brugervenlig betalingsløsning.

Du kan læse mere og oprette din aftale på mobilepay.dk/erhverv

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte banken.

Tilbage

keyboard_arrow_up