Nyheder
Vestjysk Bank og AARHUS UNITED fortsætter sammen til 2025
11. oktober 2022
Allerede inden den gældende aftale er udløbet, har Vestjysk Bank valgt at forlænge samarbejdsperioden med AARHUS UNITED til 2025. Og rammen for samarbejdet vokser i takt med forventningerne til hovedsponsoratet.
Vestjysk Bank har været med på holdet i Aarhus United siden 1. januar 2019, hvor parterne indgik en hovedsponsoraftale. Nu er aftalen blevet forlænget til 2025.
”Vi er glade for samarbejdet med AARHUS UNITED af flere grunde. Først og fremmest vil vi gerne støtte, at Aarhus fortsat har et kvindeligt ligahold, og så skal der ikke herske tvivl om, at vi er meget tiltalt af AARHUS UNITEDs talentudvikling og klubbens evne til at drive unge talenter frem,” siger regionsdirektør Claus Lauenborg fra Vestjysk Bank og fortsætter:
”Som hovedsponsor er vi med til at bakke op og skabe kontinuitet for arbejdet i AARHUS UNITED. Derudover bliver Vestjysk Banks logo eksponeret på spillertrøjerne og i Stadionhallen. Det skaber noget opmærksomhed, som giver os mulighed for at opbygge relationer med nye kunder lokalt. Og da vi har ambition om at blive Danmarks stærkeste lokalbank, passer sponsoratet godt til os.”
Også administrerende direktør Mads Winther glæder sig over den nye aftale.
”Vi er i AARHUS UNITED rigtig glade for den tidlige forlængelse og for at Vestjysk Bank øger opbakningen. Det er guld værd i en tid, hvor konkurrencen mellem klubberne øges og kræver flere ressourcer for at følge med,” siger Mads Winther, og tilføjer, at et udvidet samarbejde også kræver noget af AARHUS UNITED.
”Det øgede engagement kommer naturligvis med større forventninger, ikke mindst når det gælder oplevelsen i håndboldhallen og lokalt via vores samarbejdsklubber. Det er forventninger, som vi nu har tre år til at indfri – men vi begynder allerede arbejdet i dag.”
Det betyder blandt andet, at alle sejl sættes til for at få flere folk i hallen og skabe en stærkere håndboldoplevelse. Det er livet i hallen med spændende kampe, sejre og nederlag, der skaber sport, og jo tættere på des bedre. Også derfor har AARHUS UNITED valgt at styrke organisationen med Marketing og Event Manager Peter Arndal Lauritzen og Chief Revenue Officer Astrid Wierzba.
”Jeg er superglad for, at Vestjysk Bank er tilfredse med samarbejdet, og jeg kommer sammen med Peter til at arbejde hårdt hver dag for, at vores sponsorer, medlemmer, spillere og byen får mere, end de havde forventet,” siger Astrid Wierzba og fortsætter:
”Vestjysk Bank har allerede valgt at støtte aktive projekter som UNITEDs Cykelkaravane, hvor banken sammen med vores øvrige hovedpartnere leverer H2O T-shirts til samarbejdsklubbernes cyklende ungdomsspillere. Vestjysk Bank har også sagt ja til at deltage i ’Investors Corner’, hvor man som privat investorer får stor indsigt i forskellige investeringsmuligheder. Det er selvsagt en fornøjelse for en chief revenue officer at arbejde med en partner som Vestjysk Bank, som siger ja, hvis projektet er godt eller nyskabende.”