Klagevejledning

Hvis du ønsker at klage over Vestjysk Bank, skal du i første omgang kontakte din afdeling.

Hvis du herefter fortsat er uenig i Vestjysk Banks behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Vestjysk Bank. Du kan bede din afdeling om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Er du ikke kunde, og ønsker du at klage over Vestjysk Bank, bedes du kontakte den klageansvarlige direkte.

Vestjysk Banks klageansvarlige er sekretariatschef Kim Hyldahl Hansen. Du kan kontakte den klageansvarlige via e-mail kh@vestjyskbank.dk eller skrive til Vestjysk Bank, Torvet 4-5, 7620 Lemvig, att. sekretariatschef Kim Hyldahl Hansen.

Du kan også vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8 B, 2.sal, 1256 København K, tlf. 35 43 63 33, www.fanke.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse post@vestjyskbank.dk.

keyboard_arrow_up