Gå i banken hvor som helst. Når som helst

I toget, på shoppeturen eller i sommerhuset. Med Vestjysk Banks app (mobilbank) på mobilen har du altid din bank med dig.

Det kan du i Mobilbank

  • check Se saldo og posteringer overføre penge
  • check Betale regninger
  • check Ansøge om lån og kredit
  • check Administrere, spærre, aktivere dine kort
  • check Se dine Totalkreditlån
  • check Lægge budget
  • check Se forbrugsoverblik og opsætte forbrugsagenter
  • check Se beskeder og sende besked til din rådgiver
  • check Se valutakurser og omregne valuta

Sikkerhed har første prioritet

Vores mobilbank er sikker, og verificeres med NemID. Dine oplysninger er beskyttet, og du opretter selv en personlig kode, som kun du kender.

Du logger på med den 4-cifrede kode, som du selv har valgt, og uden at bruge NemID. Først når du skal overføre penge eller betale en regning, bliver du bedt om en kode fra nøglekort eller NemID Nøgleapp. Bemærk, at du ikke kan bruge din nøgleviser i mobilbanken.

Når du skal oprette din kode, anbefaler vi, at du

  • gør dit password svær at gætte
  • ikke bruger dele af dit cpr-nummer
  • ikke bruger fortløbende numre (fx 1234)
  • ikke bruger samme password flere steder
  • skifter dit password jævnligt - det reducerer risikoen for, at dit password misbruges, hvis nogen har fået adgang uden din viden.

Hvis du eller uvedkommende taster forkert adgangskode 3 gange bliver din adgang spærret. Hvis du vil ophæve spærringen, skal du gå i Netbank og oprette en ny kode i 'Indstillinger' - 'Mobilbank', for igen at få adgang. Vi kan ikke ophæve spærringen eller give dig en ny kode i banken.

Læs også om sikkerhed på nettet

Sms-bekræftelse

Bemærk, at såfremt din betaling kræver en bekræftelse via sms så kan du IKKE anvende mobilbank. Du skal i stedet logge på netbank via en browser. Vores nye netbank tilpasser sig den enhed du logger på, og godt sagtens bruges på din smartphone. Prøv at logge på via din smartphone med NemID
her, hvis du er privatkunde: netbank.vestjyskbank.dk/privat eller
her: hvis du er erhvervskunde: netbank.vestjyskbank.dk/erhverv

Se dit forbrug i farver

Ved du, hvor meget du bruger på mad, tøj og transport? Med vores mobilbank gør du. Den viser automatisk et billede af dit forbrug måned for måned. Konto for konto. Så ved du altid, hvad dine penge er brugt til.

Du kan oprette en forbrugsagent, som kan hjælpe dig med at styre dine udgifter. Sæt et maksimalt forbrug på en eller flere forbrugskategorier og du modtager automatisk en besked når du nærmer dig den fastsatte beløbsgrænse.

Sådan får du mobilbank

  1. Tilmeld dig i netbank
    Vælg 'Indstillinger' - 'Mobilbank
  2. Download appen i Google Play eller App Store
    Søg på Vestjysk Bank.
  3. Log dig på
    Indtast dit CPR-nummer eller dit brugernummer og den kode, du har valgt ved tilmelding i Netbank. Godkend med NemID ved første login

Support? Vi hjælper gerne

Startproblemer eller spørgsmål til vores mobilbank undervejs? Vi er altid hjælpsomme. Du ringer bare, så finder vi ud af det. Du er også altid velkommen til at få en personlig introduktion i banken. Find din rådgiver her.

keyboard_arrow_up