Netbank og mobilbank

MitID

Når du logger på Netbank, skal du benytte dit personlige MitID eller MitID Erhverv.

Har du mistet din kode eller har du andre spørgsmål til MitID, kan du kontakte MitID support på telefon 33 98 00 10.

Åbningstider: Alle dage 08.30 – 16.00, torsdag dog til kl. 17.00.

Læs mere om MitID her

Hvor kan jeg få hjælp til netbank?



ANDRE PROBLEMER?

Kig på siden Vejledninger til Netbank, hvor du finder korte vejledninger og hjælp til netbank med skærmprint.

Har du stadig ubesvarede spørgsmål eller problemer så kontakt Teknisk Support på et af følgende telefonnumre:

Privat: 70 80 10 70
Erhverv: 70 80 10 71

ÅBNINGSTIDER:
Mandag - torsdag kl 8-22
Fredag kl 8-18
Lørdag kl 10-18
Søndag kl 10-22

NETBANK SUPPORTEN ER LUKKET:
Alle almindelige helligdage, fredag efter Kristi Himmelfartsdag, Grundlovsdag 5. juni og juleaftensdag 24. december.

Indbetalingskort og betalingsservice

Du kan betale regninger, oprette overførsler samt tilmelde, slette eller rette betalingsservice aftaler i din netbank.

Download vejledninger til funktionerne her

Hvis du er i tvivl om tidsfristen for, hvornår dine overførsler bliver bogført, kan du læse mere om det her.

Vejledninger til brug af netbank/mobilbank

Vi har lavet en række vejledninger til netbank via skærmprints og korte tekster.
Se vores vejledninger her

Bliv sikker på nettet

Få 10 gode råd til, hvordan du undgår phishing og malware, og test, om du ved nok om netsikkerhed.
Læs mere om netsikkerhed og tag testen

Tidsfrister for betalinger og andre transaktioner

På vores oversigt over tidsfrister, finder du tidspunktet for, hvornår dine betalinger og overførsler skal være godkendt, for at blive gennemført rettidigt, og du kan se, hvornår du kan handle værdipapirer i netbank.

Hvorfor er min regning ikke tilmeldt betalingsservice?

Du kan selv melde en regning til Betalingsservice via Netbank. Læs mere her.