Hjælp til selvbetjening
Få svar på de oftest stillede spørgsmål
Bestilling af mønter/sedler og valuta
Grundet færre og færre kontanter i det danske samfund har vi i Vestjysk Bank valgt, at al kontanthåndtering overgik til Nokas i foråret 2023.
Alle mønter/valuta skal bestilles på vores hjemmeside. Valutaen skal bestilles i god tid inden rejsen, da der kan gå op til 15 dage, inden valutaen kan afhentes.
Mønter
Du kan bestille mønter her
Valuta
Du kan bestille dollars, pund og euro i formularen her.
Husk dog, at du også kan hæve euro i vores pengeautomater. Det er gratis for dig med gebyrfriHVERDAG.
Hvor kan jeg hæve Euro?
Du kan hæve Euro i mange af de KONTANTEN automater, som står ved vores filialer - men også mange andre steder. Når du hæver Euro i KONTANTEN automaterne betaler du ikke gebyrer.
Hvordan laver jeg et budget?
Du kan lave et budget i netbank, hvor du også kan få et overblik over dit forbrug. Vil du hellere have et old-school budgetskema, kan du downloade et her.
Hvilke åbningstider har banken?
Vestjysk Bank har åbent for rådgivning alle hverdage fra kl. 10.00 til 16.00. Om torsdagen dog til kl. 17. Bankens telefoner åbner dog allerede kl. 08.30.
Oprettelse af klientkonto
Download formular, som skal udfyldes ved oprettelse af en klientkonto
Oprettelse af børn
Ønsker du at oprette en opsparing eller ungkonto til dit barn? Så send os en besked i netbank, kontakt din rådgiver eller ring til os på tlf. 96 63 20 00.
Skal dit barn have netbank/mobilbank, kræver det at dit barn har MitID og dermed fyldt 13 år.
Skal dit barn have MasterCard Debit, kræver det, at dit barn er fyldt 8 år.